valla nefret ediyorum sigara içen insanlardan içmeyene o kadar iğrenç kokuyolar ki. Hele bazıları direkt kendisi sanki tütün oluyor bi insan bu kadar mı pis kokar. İnşaAllah tez zamanda bırakabilirsiniz başka şeylerle meşgul olun sigara aklınıza gelince
Hocam ben sigara kullanan biri olarak yanımda sigara içenlerden rahatsız oluyorum