adsense neredeyse gözünün üstünde kaşın var diye türk hesaplara bunu yapıyor. artık cılkını çıkarttılar reklam verirken para alıyorlar ama sitelere odemeye gelince yan çiziyorlar. geçende avrupalı bir arkadaşımın hesabını kapadılar politikalarımıza uymuyor diye ne politikaymış arkadaş.