okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bundan korkuyorum hocam yurtdışı bazlı şirketlerin twitterde bu yönde cümleleri dolaşıyor olası yüksek bir asgari arttırıma gidilmesi durumunda herseyin daha kötü olacağını analistler söylüyor
Halka arz dönemi bitmiştir bence. İşleme başlayan hisse halka arzın altına düşer mi
Asgari ücrete artık dur demek lazım. İstersen 20-30k yap enflasyonu daha da patlatırsın. Böyle kalsa piyasa daha rahat edecek. Bazı kuralları değiştirmek lazım.