Teslimat ile ilgili geçen yıllarda bir sorun yaşamıştım. Yüklü adette kitap siparişiydi. İçlerinden 2-3 tanesini tedarik edemedikleri için bana gönderemediler. Ben de her hafta destekten talep oluşturdum. 1 ay sonunda tedarik etmişler ama birer gün arayla talep sayısı kadar (toplam 4 kere) gönderdiler aynı kitapları. Desteğe durumu anlattım, cevapları "bizim hatamız, önemli değil ürünler sizde kalabilir. Ben yine de size xxx tutarında hediye çeki tanımlıyorum" oldu.

Kargo olarak buraya Kolaygelsin getiriyor. Onlarla sorunum 0'dır. Bu da lokasyona göre fark ediyordur.

Sorun yaşama ihtimalin yok denecek kadar azdır ama yaşadığın takdirde muhtemelen telafi ederler.