Amazon prime üyeliğim var ve ürün bir gün sonra kapımda oluyor. Kötü alışveriş sitesi tasarımına sahip (aradığımı zor bulurum) ama muhteşem bir kargo sistemi var! Direkt amazon getirmiyor, kargoist gibi aracılara veriyorlar. Geldiklerinde kapıyı açan olmazsa arıyorlar. Müşteri hizmetleri de çok iyi. Genellikle kitap alırım. Tek bir kitap sipariş etsem de paketlemeye özen gösteriyorlar.