Coin_Nakit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun hemşerim bende gölbasindayım. zararın %30 altında değilse geçebilirsin bu ara canlanma olabilir 3 ay içinde zararı cıkarırsın belki kar alırsın ama biliyosun tamamiyle risk borsalar genel olarak. kendi bilgin ve araştırmalarını yap projesi sağlam olan kripto paralardan sepet oluşturabilirsin.
500k da %28 zarardayım tek kağıt bekliyorum o zaman