NSDevelopment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Imei kayıtlı telefon yeniden kayıt ediliyorsa alacak kişinin senin yanında kayıt etmesi şartı ile yeniden kayıt ettirebilirsin belki. hiç emin değilim ama.
Pasaport sahibinin değiştirilmesi ise söz ettiğiniz o mümkün değil hocam. Anca imei kaydını pasaportumdan sildirirsem bir başkası kendi pasaportu üzerine yeniden kayıt ettirebilir oda şuan 20k iken ocaktan itibaren 31,6k olacağından hiç bir mantığı kalmıyor. ben kayıt ettiğimde 3k ya halletmiştim o zamanlar değiyordu ama artık yd almak çok mantıklı gelmiyor evet yine fark oluyor ama uğraşmaya değecek kadar değil bence.