ekremlapaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibinin iznii ile aynı sorular benim kafamda da var bu şahıs sirketi açmanın daha kolay bir yöntemi var mı? Örneğin şirketi açıyorsun vergi dairesinden geliyorlar falan.
tabii ki iznim var hocam estağfurullah, bende işte bu konuyu anlayamıyorum bazıları alma diyor fakat yasa dışı iş de yapmak istemiyorum