MedyaBayiniz33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kendimi bildim bileli o büfe orada, bursalıyım diyip oradan alışveriş yapmamış insan yoktur. o kadar işlek caddedeki bir büfeyi kaldırma ihtimalleri yok.
Doğrudur bilmediğimden sordum inşallah hakkınızda hayırlısı olsun.