Belediye seçimleri var hocam, bence acele etmeyin. belediyelerin işi belli olmaz seçimi bekleyin derim.
Hocam kendimi bildim bileli o büfe orada, bursalıyım diyip oradan alışveriş yapmamış insan yoktur. o kadar işlek caddedeki bir büfeyi kaldırma ihtimalleri yok.