himerasmith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam, bir seslendirmen olarak ilk kullandığım mikrofon bm800dü. Dip ses sorunu vardı ve bunu gidermek için sesle bayağı oynamam gerekiyordu yani kompresör yapmam gerekiyordu. Şimdi ses kartı+behringer c1 kullanıyorum. Yine dip ses var ama yok denecek kadar az. bütçenizi biraz daha arttırıp daha da iyilerini alabilirsiniz ama sıfırdan başlamak istiyorum derseniz bm800 ile başlayıp yine iyi yerlere gelebilirsiniz.
Dinamik mikrofon arıyorum. Fiyatı 2000₺ civarı olarak düşünseydik ne önerirdin?