ben de tam olarak neden şikayetçi olduğunuzu anlayamadım. Yukarıda pek çok arkadaş açıklamış zaten. Serbest piyasa, adamın kendi malı istediği fiyata satışa koyar v.s. gibi açıklamaları geçecek olursak bile, bir ürünün sıfırına ulaşılamıyorsa şayet, demek ki teknik olarak ortada o ürün yoktur. Dolayısıyla da sıfır fiyatı şu, bu diye bir şeyden de bahsedilemez. Yok zaten erişilebiliyorsa o zaman da alıcının bu kıyaslamaya girmesine gerek dahi yok. Gider direkt olarak sıfırını alır. İkinci el fiyatını da ederinden fazla koyan adam zaman ve enerji kaybettiği ile kalır, zaten satamaz. Satmak istiyorsa da düşürür.
5 ay kadar önce, kullanılmış ama iyi durumdaki karavanımı sattım. Sıfır fiyatı ile tam aynı fiyata koydum ve hemen aynı hafta satıldı. Yerine yeni karavan almak istedim. Almak istediğim ürünün piyasadaki ikinci elleri, sıfır fiyatından ortalama 8000 euro daha fazlaydı ama sıfırını almak için 4 ay beklemem gerekiyordu. Oturup eşimle ciddi ciddi düşündük ne yapsak diye. 8000 euro üstüne satan adama da laf söylemedik nasıl yaparsın böyle bir şeyi diye.. Sonra sıfırını bekleyebileceğimize aradaki farka değecek bir acelemiz olmadığına karar verip sıfır siparişi verdik. Ben burada ikinci el satıcısının bizi ne gibi bir zarara uğrattığını anlayamıyorum. Kararımız aksi yönde olsaydı da yaz boyunca karavanı kullanabilecektik. Bu lüks için de 8000 euro ek bir bedel ödeyecektik. Biz tercih etmedik o ayrı..