Hocam hala anlamamakta inat ediyorsun. Ön yargılısın. Ben inanan veya inanmayan hakkında tek kelime etmedim. İnanmayan bir insanı inandırmak için ayet gönderenleri eleştirdim. İnanmadığı bir şeyin ayetinş gönderince inanmasını beklemesine inanamıyorum. Zaten inanmayan kitaba da inanmıyor. İnanmadığı kitaptan bir cümle paylaşınca nasıl inanmasını beklerler onu eleştirdim. İnanmayanlara tek kelime etmedim. Aksina inanan ve sürekli ayet alıntısı yapıp inandırmaya çalışanlara yönelik bir eleştiri sundum. Sanırım artık ifade edebilmişimdir.
İsteyen istediğine inanır, istediğine inanmaz. Benim tek tepkim başkasına karışana olur bu hayatta. Mesela starbuck basıp şov yapan barbarlar gibi. İnstagram hatta internet kullanma o zaman. Her ikisininde geliri bir şekilde o tarafa gidiyor. Onu yapamaz çünkü çıkarı var
Yok yok hocam dediğinizi anladım dün bir tanesini özelden yazmıştı da biraz boş yapmıştı sizinle karıştırdım ondan biraz çıkıştım yani
yani aslına bakacak olursak elde sadece anlatılan bir kaynak var net delil somut bir olay yok
anlamadıkları olay şu ; tanrı eğer İslamdaki gibiyse , neden ademin yaptığı hatayı tüm insanlık çekiyor , tanrı bu kadar acımasız mı kendi yarattığı kulunu cezalandırmak istiyor çok çelişkili konular