hocam gece gece kafam karıştı yıllardır aynı soruyo sorup duruyorum halen mantıklı bir cevap alamadım bana kalırsa yok olup gideceğiz ,doğumdan önce nasıl sonsuz bir karanlık hatırlıyorsak bence ölümden sonrada öyle olacak reankarnasyon vs bana kalırsa bunlar palavra ,sonsuz bir siyah duyuların organların bilincin olmadığı sonsuz bir boşlukta olacağız ,evrende o kadar küçüğüz ki bir toz tanesinin milyarda biri bile değiliz ama ne hikmetse kendimizi çok üstün görüyoruz. dinler bana kalırsa toplumda düzeni sağlamak için varlar, doğumumuzdan itibaren görmediğimiz bir şeye kalpten inanmamız söyleniyor ,peygamberimizin zamanında ayı 2 böldüğü söyleniyor fakat bugün ayı karış karış teleskoplar ve uydular ile inceleyen binlerce bilim adamı halen ayın yarıldığına dair bir veri bulamıyor bunu gibi tonlarca çelişen şeyler var. Bana kalırsa hayatın tadını çıkarın dolu dolu yaşayın her zaman mutlu son yoktur.
Hocam ortalama 2 yıldır araştırma içindeyim ve sürekli bakıyorum ama lakin cidden ölüm hakkında pek düşüncem ve bilgim yok belirsizlik içindeyim çünkü bilinmez bir şey , ama insanlığa gelecek olursak dünyada insanlık var olduğundan beri 4-5 kere yok olmuştur bunun en basit örneği Nuh tufanı , Nuh tufanı onlarca destanda veya dinlerde geçen hikayelerde farklı farklı isimler ve anlatımlar ile anlatılıyor hikayeler farklı ama sonuç aynı , büyük bir tufan geliyor her yeri okyanuslar sular kaplıyor ve insanlık yok oluyor bunun bir çok kanıtını görebiliriz easter adasında metrelik heykellerin sadece kafasının dışarıda kalması altta kalan bölümünün incenlenmesi sonucunda erezyon veya toprak kayması ile gömüldüğü söyleniyor , kilometrelerce yükseklikte olan ant dağlarının zirvesinde deniz canlısı kalıntılarının bulunması vb daha bir çok olay var , ölümden sonrasını bilmem ama dünya kendini yeniliyor ve sıfırlıyor islam dininde bahsedilen kıyamet de bu yine bir şeyler olacak dünya sıfırlanacak insanlık tekrar sıfırdan başlayacak