Ben size tek kelime yorum yapmadım. Alıntı yapmamın tek nedeni eklediğiniz resim. Gerçekten mizahi bir anlatım olmuş güldüm. Gerisi de inanmayan kişilere ayet gönderilmesi hakkında bir eleştiri. Sizle uzaktan yakından alakası yok. Hatta sırf bu seviyesiz (okuduğunu anlamıyorsun) sohbetlere girmemek için konu hakkında yorum yapmadığımı da belirttim. Lütfen önce siz yazılanı anlayın sonra cevap verin.
Peki şu soruyu sormamda sakınca yok sanırım benim inanmadığım bir şeye neden inanmam gerekiyor inananlar gözünde,inanmayanlara yapılan boş gereksiz muhabbet nedir? Sonuç olarak inanlarında büyük çoğunluğu korkudan ve cennet cehennem teorisinden korktuğu için inanıyor asıl konu şu başkasının inandıgı şeye benim inanma zorunluluğum yok benim konuma gelirsek burada böyle bir konu açıldı ve arkadaş herkese açık ve eleştirilebilir bir yorum yaptı Banada eleştirmek düştü