white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şablona çok güldüm.

Aslına bakarsan gerçektende tüm bunları söyleyen sadece 1 kişi.

Neyse bunlar derin konular. Benim garibime giden sadece inanmıyorum diyen birine ayet vb. Şeyler göndermek. Çok komiğime gidiyor. Adam diyor ki ben inanmıyorum, kitaba da inanmıyorum. Sen ona hala inanmadığı şeyden alıntı yaparak inandırmaya çalışıyorsun.
hocam ben size daha çok güldüm okuduğunuzu anlamıyor ve okuduğunuz şeyde tarafları seçemiyorsunuz yorumları bir daha okuyun derim burada inanmayan kişi ben oluyorum yalnız ki burada kimseyi bir şeye inandırma gayesi yok