İkinci el ürünlerin sıfırından pahalı satılmaya çalışıldığı tek ülke Türkiye sanırım.
Bizim insanlar kadar kendini uyanık sanan yok. Ya da malınız kendinize değerliyse satmayın kullanın. Sıfırı 30k olan cihazı gitmiş sırf taksitle diye 40k ya almış 3-4 ay kullanmış sonra da 35k fiyat istiyor. Sıfırından pahalı diyoruz ben bunu 40k ya aldım diyor. Senin ödeyeceğin faizi biz niye ödüyoruz enayi miyiz? Letgo da desen öyle sahibinden de desen öyle forumda desen öyle her yerde böyleleri var. Bir ürün kutusundan çıktıysa ister kullan ister kullanma o artık ikinci eldir ve doğal olarak sıfır fiyatının altında kalır.
Hele geçen birisi forumda ps4 e 14 bin TL istiyordu. Bu kadar kendinizi düşürmeyin veya insanları saf yerine koymayın, dışarıdan çok komik görünüyorsunuz.