Ah keşke yerinde olabilsem,
Şimdi yazacaklarım abin olarak bir tavsiye;
Memuriyet için biraz gayret göster ve hayatını idame ettirebileceğin rahat bir işe sahip ol.
Memuriyetinin dışındaki zamanlarda da hobi olarak yani sevdiğin için yaptığın işine vakit ayır kendini geliştir.
Bu coğrafyada bir insanın tek bir geliri olması demek bana göre pasif olmaktır çünkü bir çok ek iş yaparak para kazanacağın yöntem var.
Şöyle bir söz var "Maaşın hayatını idame ettirir ek gelirin seni zengin eder."
ek gelirin maaşını geçtiğinde maaşlı işini (memurluk) bırakıp kendi sevdiğin işini yaparsın.
Kendine çok iyi bak ve bu günlerinin kıymetini bil güzel kardeşim.