Olayın membahı dediğin yerin tam ortasından yazıyorum şuan hocam. Google marmarabirlik zeytin alım fityatı fiyatı yazarsanız. Karşınıza çıkan yağlık zeytin bedelinide x5 ile çarparsanız 300ün abartı rakam olmadığını anlayacaksınız

200 tl ye varsa iyiysi sizde bursadaymışsınız benim gibi alalım hemen 2 ton litre civarı.
çok büyük arazin yoksa ben marmarabirliğe yada kooperatiflerede karşıyım, nitekim zeytin ağacı kesmekte yasak insanlar saldım çayıra havasında, haliyle ağzı güzel laf yapan kişi gidiyor yere düşenleri ölüden topluyor gerekirse gece kaçak topluyor özellikle mudanyada bu devletin arazisindeki zeytinliklere çok fazla kişi çöpleniyor, kimisi toplayıp kendi salamurasını kuruyor, kimi pazarda satıyor, kimi sıktırıp geçiyor tabiki daldan vermezler gidip isteyince ama fasonculuk gibi bi gerçekte var, bunun en büyük ayağıda o yol boyundaki işportacıların ayağı, ben hala iddaa ediyorum kendi makinası olan adam 200 liraya satsa yine kazanır, köylü kazanamaz. adamlar çekirdekleri bile 2-3 kere geçiriyor harbi sineğin yağı çıkıyor, 200 lira bence kabul edilebilir nitekim yukarıdada yazdım açıkladım belirli oranda katkılı diye aksi makina yağı yada 10 numara yağdır diye, onun altı zaten kabul edilemez buna bende hem fikirim, rekolte dersen asidite bak onun ucu açık 200-250'den başlar 400 lirayada riviera yağ bulunur. Sanıyorum üretici yada tüccarsınız Allah çarşınızı pazar etsin, malınıza güveniyorsanız 400 yazın ben alırım...