DigitalHistory adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 kere abuse durumu oldu aninda kaldirildi ve geri donus yapildi 3-4 ay once . maili kontrol etdik herhangi bir uyari felan hicbisey yok.
hesabınızla ilgili çok olumsuz bir durum var ozaman ortada, daha önce max. 1.5 gün sunucum kapalı kaldı oda hafta sonu ve mesai olmayan saatlere denk geldiği için.

Genelde mesai saatlerinde bir kaç saat içerisinde cevap veriyorlar, sizde durum farklı anladığım kadarıyla hiç dönüş yapmıyorlarsa muhtemelen yedekleriniz gitti ve hesabınızı açmayacaklar ona göre aksiyon alın.

Bazen abuse gelen sitelere bu siteyi networkumuzden silin yoksa sunucunuzu kapatacağız diyorlar, öyle bir durum var mıydı abuse mailiniz de?