Merhaba arkadaşlar 2017 yılında kardeşim üzerinden engelli araç aldık. 18 yaşından büyük olduğu için mahkeme açtık ve annemi varis olarak gösterdik. 5 yılı doldurduğu için 2023 Mayıs gibi arabayı satalım yeni araç alalım dedik. Araştırmalarımız sonucu yeni araba alırken yine mahkeme kararı lazımmış dilekçe yazdık bizde. Mevcut arabanın satışını yapmak istiyoruz ve yeni bir araç almak istiyoruz diye. Mahkeme 30 kasıma gün vermişti. Dün hakim hiç dinlemeden soru sordurmadan. Temmuza yine gün verdi. Niye diye sorduğumuzda emniyet güçleri sizi ariyacak arabanıza Exper yapacaklar fiyat verecekler felan dedi tam olarak ne olduğunu anlamadık soruda sordurmadan çıkarttılar bizi. Süreç nasıl işliyor bilgisi olan var mı temmuzda ne olacak fiyat verdikten sonra satıp alabilecek miyiz? Tşk