Ozya06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim yaşadığın sıkıntıyı çok iyi anlıyorum. Bundan daha büyük sıkıntılar için Facebook ile iletişime geçme çabam başarısız oldu. Dubai'de Facebook ofisine gittim ama rica minnet zorla binaya girdim. Oradakiler beni binada kimse olmadığına herkesin uzaktan çalıştığına ikna ettiler.
Artık ben de Facebook Türkiye Ofisiyle direk iletişime geçmekten başka çarem yok diye düşünüyorum. Eğer bir kaç arkadaşın da yardım talepleri sonuç vermezse...