@MythDev; Hocam bu konuyu uzatmanın manası yok, ne kimsenin bilgisine laf söyledik ne de php kullanılmaz dedik. Yani burada demagoji yapmanında bir manası olmadığını düşünüyorum. Burada kötüleme yapmadık siz neden bu kadar takıldınız onuda anlamış değilim... Yaygınlığından çoğunluğun bildiğinden bahsedilen bir özneden ibaret. Tabi ki projenin şekline göre kullanımı değişebilir. Biz bundan bahsetmiyoruz sonuçta çalışacağımız arkadaşımız çok yönlü bilgiye sahip birisi olmasını istediğimiz için bunu yazdık. Siz hiç ilan vermediğiniz için sanırım bunu rahatlıkla savunuyor olabilirsiniz. Ancak piyasada php bilip 30 bin TL maaş isteyen bir çok arkadaşımız mevcut. İlanın konusu gereği sadece PHP bilen değil çok yönlü yazılım geliştirebilen bir arkadaş aradığımızı belirtmek istedik. Bu konuyu bu kadar büyütmenizin ve üstünüze alınmanızın da bir manası yok. Rica edicem daha fazla cevaplaşmaya gerek yok...