bariscelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Türkiye'de yaşıyoruz. Hepsini alıcıya odetiyorlar
evet öyle bir sıkıntı var aksini belirtince satılan malın fiyatı o miktarda yükseliyor malesef