Yaserckr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
harç %4 dür yani 10.250.000 lik bir daire alıyorsanız bu kadar harç çok gelmemesi gerekiyor. %2 alıcı %2 satıcı öder harcı
Hocam Türkiye'de yaşıyoruz. Hepsini alıcıya odetiyorlar