TheStranger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rahmet dilemek, zaten Allah'a sipariş verir gibi "bunu affet" demek değildir. Arkasından çok veya az kişinin rahmet okumasına göre Allah'ın (olduğunu varsayarak) fikrinin değişeceğini sanmıyorum. Ölen kişinin arkasından söylenen bir anma cümlesidir.
Hocam konunun dışına çok çıkmaya gerek yok. Din tartışmasınada gerek yok kalanlara baş sağlığı dilerim.
Hayırlı cumalar dilerim herkese