MeKa01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı cumalar hocam.
Fakat metin bey beni yakarak küllerimi atın falan diyor. Rahmet dilenmez çünkü İslamiyeti seçmiş bir beyefendi değil.
Sevdiklerine sabır dilerim.
Rahmet dilemek, zaten Allah'a sipariş verir gibi "bunu affet" demek değildir. Arkasından çok veya az kişinin rahmet okumasına göre Allah'ın (olduğunu varsayarak) fikrinin değişeceğini sanmıyorum. Ölen kişinin arkasından söylenen bir anma cümlesidir.