Hocam biz kongsberg e freze uç takıp kesiyoruz. Marangozların kullandığı freze makinesiyle de aynı şekilde kesilir diye düşünüyorum keza bıçak kesimde yaptırabilirsiniz ama bıçak geçerken kenarları şişirdiği için biz genelde tercih etmiyoruz.
Marangoz arkadaşla kesmeye çalışırken kenarlar hep tırtıklı oldu, karşı dükkanda lazer kesim yapan biri vardı, ben kenarları yakmadan sarartmadan keserim dedi bende malzemeyi ona bıraktım cumartesi tekrar gidip sonucu görecem.