webtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam, bir firma ile görüştüm m2 si 6€ + kdv yarım gidip 2 tabaka ürün numunesi alacağım.
Kesim için Freze dediniz marangozların kullandığı freze makinesi midir?
Hocam biz kongsberg e freze uç takıp kesiyoruz. Marangozların kullandığı freze makinesiyle de aynı şekilde kesilir diye düşünüyorum keza bıçak kesimde yaptırabilirsiniz ama bıçak geçerken kenarları şişirdiği için biz genelde tercih etmiyoruz.