selamlar windowsta kendimi alıştırmışım senelerdir hep prizde kullanırım ve hiç kapatma huyum yoktur pcyi ama malum macbookta pil devri v.s olayı varmış bunu ben prizde mi kullanmalıyım kullanırken yoksa şarjı dolunca prizden çekmelimiyim ?