Merhabalar,
3 ay sonra inşallah baba olacağım. Çok güzel bir duygu. Allah herkese nasip etsin.
Çok heyecanlı ve mutlu bir süreç içerisindeyim..


Alınacaklar konusunda tecrübelerden faydalanmak istedim.
Bebek arabası, puset, kamera gibi şeyleri aldım.
Başka neler alınabilir? Neler önerirsiniz?