Hexper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Foruma satış konularında ve ihale konularında ciddi düzenlemeler gelmesi gerektiğini düşünüyorum.
Yönetimin gereğini yapacagını düşünüyorum. Şimdiye kadar farkedilmediği için böyle olmustur bence
Saye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu bir çok kişi uzun zamandır yapıyor banada denk geliyor. Sektörle alakalı domain arıyor buluyor, kazanç sıfır diyor açık arttırmaya koyuyor. Bunda yapılacak şey, bilgi almadan üyeyi araştırmadan rastgele ihaleye girmemek olur. Bir çok script zaten aynı sektörde adam üretiyor. Özel yazılım yapıpta o şekilde yapanlarla dediğiniz gibi konuşulması gerekiyor; komple projeyi alıyorsanız o scripti başka kimseye satmayacağına dair anlaşma yapılması gerekir
Hocam bilgi almadan diyorsunuz ama onun tekniğinide çözmüşler 1 liradan acıyor arttırımı 1000 lira yapıyor yani o arada bir baskasıda 1000 lira dan acsa 2000 vermek zorunda kalıyorsunuz ve insan o an siteye bakıyor sonrada satıyormu cogaltıyormu bunu sorgulamakla pek ilgilenmiyor
Leuqme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genel olarak forumda satilan ebook egitim siteler vs %98 i cop bu gune kadar 100 tane aldiysam belki 2 tanesi soylendigi gibidir
Ebooklar zaten öyle hocam
Cha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende uzun zamandır bunun farkındayım. Kendisini akılı sanan arkadaşlar bu yöntemi kullanıyorlar fakat forum yönetimide bir kısıtlama getirmiyor.
Konunun artılarını ve eksilerini değerlendirmek lazım.
Umarım getirirler önemli olan farkedilmesi