Bende uzun zamandır bunun farkındayım. Kendisini akılı sanan arkadaşlar bu yöntemi kullanıyorlar fakat forum yönetimide bir kısıtlama getirmiyor.
Konunun artılarını ve eksilerini değerlendirmek lazım.