Hocam genç girişimcilik için sanırım yaşı geçtik malesef. Dediği gibi bionluk tarafından ayda 2-3 max çekim oluyor 3 yıldada 11bin kadar çekmişim.
Bu kadar küçük rakamlar için şirket açmanız vs uygun değil. Çok masraflı olur. Bir muhasebeci ile görüşüp eğer serbest meslek makbuzu vs düzenlerseniz bir sorun yaşamazsınız diye düşünüyorum. (şirket sahibiyim durumunuzu tam bilemem sadece fikrimi yazdım.)
Teşekkür ederim hocam serbest meslek makbuzu olayını bir araştırıyım.