Hocam eğer kazandığımı aşmayacak şekilde vergisini verebileceğim bir yöntem var ise tabiki ödemek isterim çünkü ilerde bu ödemeler nerden geldi vs vs diye günün birinde vergi dairesine yolumuz düşebilir o yüzden ödemek isterim elbette.
Fatura kesmek için şirket vs kurmak gerekiyor sanırım ? burdada bağkur vs giderler çektiğimin üstüne çıkıyor gibi.
Genç girişimcilikten yararlanırsanız 1 yıl bağkurunuz devlet tarafından ödenir. Giderler aylık 1 - 2 k arası olur.
Düzenli gelir elde etmiyorsanız yılda 3 - 5 ödeme civarı alıyorsanız arazi kazanca giriyor ve vergi vermeniz gerekmiyor. Ancak düzenli ödeme alıyorsanız şirket kurmanız gerekiyor.
Daha ucuz yolu ingilterede kurmak. tr kartlara aktarırken 18% vergi veriliyor sadece bildiğim kadarıyla.
https://kolektifhouse.co/komag/genc-...%C4%B1d%C4%B1r.
https://intvrg.gib.gov.tr/hazirbeyan...3%A2s%C4%B1lat.