Ts3Destek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eğer kazandığımı aşmayacak şekilde vergisini verebileceğim bir yöntem var ise tabiki ödemek isterim çünkü ilerde bu ödemeler nerden geldi vs vs diye günün birinde vergi dairesine yolumuz düşebilir o yüzden ödemek isterim elbette.


Fatura kesmek için şirket vs kurmak gerekiyor sanırım ? burdada bağkur vs giderler çektiğimin üstüne çıkıyor gibi.
Genç girişimcilikten yararlanırsanız 1 yıl bağkurunuz devlet tarafından ödenir. Giderler aylık 1 - 2 k arası olur.
Düzenli gelir elde etmiyorsanız yılda 3 - 5 ödeme civarı alıyorsanız arazi kazanca giriyor ve vergi vermeniz gerekmiyor. Ancak düzenli ödeme alıyorsanız şirket kurmanız gerekiyor.

Daha ucuz yolu ingilterede kurmak. tr kartlara aktarırken 18% vergi veriliyor sadece bildiğim kadarıyla.

https://kolektifhouse.co/komag/genc-...%C4%B1d%C4%B1r.

https://intvrg.gib.gov.tr/hazirbeyan...3%A2s%C4%B1lat.