Seni ödüllendirmeleri gerekiyor 11 bin tl için nasıl vergimi veririm diyorsun. Helal olsun.
Hocam eğer kazandığımı aşmayacak şekilde vergisini verebileceğim bir yöntem var ise tabiki ödemek isterim çünkü ilerde bu ödemeler nerden geldi vs vs diye günün birinde vergi dairesine yolumuz düşebilir o yüzden ödemek isterim elbette.
Bionluk komisyonunu çıkarıp sizin çektiğiniz tutarı müşterinize fatura olarak kesmelisiniz. Toplu değil tek tek tutarları kesmeniz gerekiyor. Bilgim bu yönde.
Fatura kesmek için şirket vs kurmak gerekiyor sanırım ? burdada bağkur vs giderler çektiğimin üstüne çıkıyor gibi.