Bu ay sonunda askere gideceğim için işyerinden zorunlu istifa etme durumum var. Bir seneyi aşkındır burada çalışıyorum. İşverenle konuşunca "dilersen ücretsiz izin de yapabilirsin" diyor.
Ücretsiz izin almak istemiyorum açıkçası onun yerine tazminat almak daha kârlı benim için. Yalnız sorum şu ki acaba ben sigortaya yatan ücret kadar mı tazminat alacağım yoksa gerçek maaşım üzerinden mi? Çünkü ben bir maaş kadar tazminat alacağım ama bu sigortaya yatan asgari tutar kadar mı olacak yoksa gerçek maaşım kadar mı?