sürekli aynı mail gönderiliyorsa ne zaman gonderdiğinizin çokta bir önemi yok. gelen mailler sürekli taranıyor ve spam veri bankalarına işleniyor aynı ail piyasada dolanmaya başlayınca spam olarak işaretleniyor.