merhaba arsa almayı düşünüyorum emlakçıdan lakin arsayı parsel şekinde böldükleri için tüm parseller dolmadan tapu veremiyorlarmış onun yerine noterde işlem yapacakmışız. eğerki tapu verilmez ise benim eksilerim nelerdir? yani yarın almayı düşünüyorum sizce ne yapmalıyım? emlakçıdan alacağım ilk defa böyle bir işle uğraşacağım için ne yapacağımı bilmiyorum yardım edermisiniz?