Selam olsun,
29 ekim de olan şey şudur;
Bu millet afganistan gibi mi yaşayacak yoksa medeni ülkeler gibi mi yaşayacak? sorusuna yanıttır.
Bugün afganistan gibi bir ülke değilsek bunun nedeni 29 ekimdir.
Bugün Cumhuriyete ve Atatürk'e laf eden zevat kafasına amerikan ve israil roketleri yemiyorsa otursun bir düşünsün...
Bu coğrafyada israil ve amerikanın saldıramadığı tek ülkenin neden Türkiye olduğuna.
Osmanlı falan diyenlerin bilgisinden kültüründen şüphe ederim.
Osmanlı, Cumhuriyet kurulana kadar son 5 yılında ingiltere işgalindeydi.
İngiliz askerleri kimlik kontrölü yapıyor, polis görevini yapıyordu.
Atatürk olmasa acıdığınız filistin size acırdı.