Peki hocam bir teknolojisi var ya da sadece bir shitcoin örneğin 6 ay sonra işlem görmeye başlayacak ya da başlayacağını iddia ediyor. Böyle coine de yatırım yapıyor musun? Yani bu riskte kabul edilebilir mi? Hani hali hazırda borsada olanun riski bir ayrı bir de bunlar var aslında daha çok merak ettiğim..
Hayır hocam. Eğer herhangi bir ağda hype yoksa shitlerle ilgilenmiyorum. Binance Smart Chain'de hala shitlerden para kaldıran var ama çok tehlikeli bir yer artık.
x ay sonra şurda listeleneceğiz diyen shitler kilit açıldığında liq'i çekip gidiyor genelde