Evet riskini alarak yapıyorum. Fakat şunu göz önünde bulundurmak lazım; Eğer bir "coin"in gerçekten elle tutulabilir, blockchain'in herhangi sorununa çözüm üretebilen bir projesi varsa muhakkak başarılı olur. Kaldı ki zaten riskine göre yatırım yaparsın. Mesela 10m$ yatırım almış bir coine 500$ yatırım yapıyorsan yeni çıkmış shitcoine 20-30$ yatırım yaparsın
Peki hocam bir teknolojisi var ya da sadece bir shitcoin örneğin 6 ay sonra işlem görmeye başlayacak ya da başlayacağını iddia ediyor. Böyle coine de yatırım yapıyor musun? Yani bu riskte kabul edilebilir mi? Hani hali hazırda borsada olanun riski bir ayrı bir de bunlar var aslında daha çok merak ettiğim..