Kredi kartım üzerinden alışveriş yapmıştım. Geçen günlerde ilk taksidin ödemesini yaptım fakat güncel borç olarak gözüküyor hala.
Hesap özeti yazan kısma tıklayıp taksit ödedim, güncel borç tutarı aynı gözüküyor. Bu normal mi?