Merhaba, arkadaşımın cihazındaki sıkıntıdan dolayı tüketici hakem heyetine başvurduk ve lehimize sonuçlandı. Arkadaşım adliyeye gitmiş icra kağıdı vermişler, bu işin doğrusu nedir? İlk adım olarak ne yapmamız gerekir yardımcı olur musunuz?