İyi akşamlar. PHP programlama dilinde yaşadığım bir sorunu hiç bir şekilde çözemiyorum. Uzun zamandır da geniz akıntı problemim olduğu için hem unutkanlık oluşturdu hem de ilgilenmediğim için bu aralar kodları da az çok unutmadım değil.

Durum şöyle

example1.php diye bir dosyam var ve bu dosyadan kullanıcı bilgileri dolduruyor ve daha sonra kullanıcıyı example2.php sayfasına gönderiliyor.

example2.php dosyasında da bir alanı doldurmak zorunda onu da doldurduktan sonra işlem aslında tamamlanıyor. Fakat burada olay tam olarak şöyle. ID değeri olarak göndermek istiyorum ama example2.php de şu şekilde gözükmesini istemiyorum.

Örneğin: example2.php?id=1

Bu şekilde gönderilmesini istemiyorum mesela

example1.php users diye bir tabloya gidiyor mesela atıyorum.

user_id user_login user_email user_status user_role

example2.php

education_id education_email education_user_role created_at

Yani demek istediğim example2.php den giden değer GET parametresini kullanarak göndermesin ama arkaplanda veritabanına o şekilde kaydedilsin.