Hocalarım merhaba. Net olarak bilgisi olan biri cevaplarsa çok sevinirim.
Bir çalışana çalıştığı yerdeki 11. ayında işten çıkarılacağı söylenip iş arama süresi başlatılırsa geçen süreden sonra tazminat hak edebilir mi ?