Lise son sınıf öğrencisiyim okulu bıraktım açığa geçtim çalışıyorum bu yaşta geçim sıkıntısı çekiyorum o derece böyle hayat olmaz yani harcanıyoruz büyük hedeflerim var iş kurmak ama bunlar içinde sermaye gerekiyor size soruyorum bu ülkenin gidişatı nolucak ve kolay ingilizce öğrenmem için napabilirim benim yaşlarımdaki gençler yurtdışında 10 ülke geziyor ben afedersiniz köpek gibi çalışıyorum
yaşım 20 borcum 60k geçen sene sayısal alanda 60k yapmama rağmen tercih yapmadım bu sene güzelce hazırlanayım dedim 80k borç girdi elimde olmayan sebeplerden dolayı okulu bıraktım hevesim kalmadı topluyoruz yavaş yavaş 60k kaldı hayattan bir beklentim yok beni seven kızı üzüyorum borçlarımdan dolayı ailemle anlaşamıyorum hayat böyle yani