benim teyzem 2 aydır smalıların peşinde koşuyor devlet birşey yapmıyorsa devletin de bir bildiği vardır valilik izni verip geçiyorlar 80 milyon tl ile afrikada 100 bin insanın su ihtiyacını karşılayabilirsin. 1 bebek için insanların vicdanı ile oynuyorlar insanların psikolojilerini alt üst ediyorlar zaafı olan insanları gönüllü olarak kölesi yapıyorlar bu vicdan suikastine 6 7 bin liram gitmiştir pişmanım keşke derneklere afad'a felan bağışlasaydım