Eşim müdür yardımcısı, okuluna valilik onaylı sma yardımı için zarf getiriyorlar. %70 bizim %30 sizin diyorlar. Zamanla yarışan ve 1 TL'ye dahi ihtiyacımız var diye yardım standlarında anons yayınlayan kampanyalar neden %30 pay veriyor okula?
Sizce bi üçkağıt var mıdır işin içinde?