Merhaba değerli arkadaşlar.
Pazaryeri web sitelerinde satış yapmak ve birşeyler kazanmak isteyen biri için neler önerirsiniz? Komisyon oranları ne kadar?
Hangisini önerirsiniz?
Bu iş yapılır mı?
En önemlisi KDV den daha çok komisyon aldıklarını duydum bu ne kadar doğru?
Türkiye'de ticareti bitirmeye mi çalışıyorlar?
Şimdiden değerli fikirleriniz için teşekkürler 🌹